Vanochtend kwam bij ons op de redactie een opvallend filmpje binnen. In de clip is te zien dat Afrojack op zijn tour in Azie een Nederlandstalige plaat draait. Hiermee trapt McDonald’s de campagne “De favorieten van Holland” af.

Naast bovenstaande video, heeft McDonald’s zelf ook nog een video gelanceerd waar de interactieve placemat McTrax te zien is. Op de placemat kun je met een invoudige toetsencombinaties een stukje van je stem opnemen en een beat sampelen of een stukje loopen. De placemat is voorzien van druk geleidende inkt waardoor deze in een groot touch screen verandert. Wij vinden dit super tof! Natuurlijk hebben we McDonald’s om een reactie gevraagd, deze geeft aan dat het momenteel nog om een proefproject gaat waardoor het niet in elke vestiging te krijgen is.

Check hieronder het filmpje van de McTrax zelf.

Mocht jij nou binnenkort een placemat tegenkomen in jouw lokale McDonald’s, plaats dat een foto op Instagram of Twitter met de hashtag #everybeat, wij zijn zeer benieuwd!

 

 

Laat je reactie achter met Facebook